czwartek, 29 marca 2012

Sałatka z wędzonej makreli

Jeden ze smaków dzieciństwa. Nie wiem czy przepis jest identyczny jak ten przygotowywany w moim domu, ale smak jest zdecydowanie ten sam. Uwielbiam i zachęcam do spróbowania.

Przepis:
  • 1 wędzona makrela
  • 2 małe ogórki kiszone
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • pół cebuli
  • 2 łyżki majonezu
  • sól i pieprz do smaku
Wykonanie
Makrelę obieramy i drobno siekamy, dodajemy wszystkie składniki pokrojone w drobną kosteczkę. Solimy i pieprzymy do smaku, dodajemy majonez i dokładnie mieszamy. Najlepiej smakuje ze świeżą bułeczką lub chlebem.
Smacznego ;)

4 komentarze:

  1. Przepis idealnie z dzieciństwa tylko brakuje odrobiny pikantnego keczupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sałatka, właśnie mam makrelę i zaraz biorę się za zrobienie i napiszę opinię jak ją zjem. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam i tak naprawdę jeszcze nie wiem o co chodzi. www.musztardapo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pycha zrobiłam, zjadłam i teraz dziękuję za przepis. Pozdrawiam. www.musztardapo.pl

    OdpowiedzUsuń