czwartek, 19 stycznia 2012

Curry z kurczakiem

Jeszcze jakiś czas temu nie przepadałam za daniami z curry, do momentu gdy odwiedziłam pewną hinduską restaurację, gdzie jedzenie było pyszne. Od tamtej pory zaczęłam moje własne eksperymenty kuchenne. Dzisiejszy przepis nie jest tradycyjnym przepisem, ale jest szybki do wykonania, no i w jakiejś części oddaje smak Indii.

Przepis:
  • 1 podwójna pierś z kurczaka
  • 4 duże cebule
  • puszka pomidorów 
  • pół szklanki jogurtu naturalnego (gęstego)
  • 2 łyżeczki curry
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 liście laurowe
  • szczypta chilli
  • sól i pieprz do smaku
Wykonanie
Cebulę i czosnek posiekać, na dobrze rozgrzanej patelni zrumienić i dodać curry. Następnie dodajemy pokrojone w kostkę piersi kurczaka i obsmażamy na brązowo. Wlewamy puszke pomidorów, doprawiamy solą i pieprzem i wrzucamy liście laurowe. Zmniejszamy ogień, przykrywamy i dusimy przez godzinę, Przed podaniem dodajemy jogurt.
Smacznego ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam! Ja robię takie z dodatkiem pora i śmietany - całość w przepięknym żółto-zielonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń